Liten är hemma igen <3

Igår fick han komma hem på Permiss, till idag klockan 10.
Med ett perfekt resultat på andning, samt "ingen" viktminskning och med ett bättre allmänntillstånd, blev vi idag utskrivna från avd 70 på Sachsska.
Obeskrivlig känsla att ha hela familjen hemma nu, som de ska vara. Gud vad man tar allt för givet hela tiden. Usch vad jag har varit rädd i de här. Så rädd att man ibland har känt för att koppla av känslorna, men de går ju så klart inte att göra när de gäller nära och kära.
Nu vakna mina små grabbar från sin em vila, så ska mysa lite med dom nu :)

R & Flickorna är på Lida och gör backen osäker / tar vara på sista snön nu innan den regnar bort.
Kram vänner
Och vill oxå nämna att jag fått en ny fin vän i mitt liv P :) Tänker på dig och din familj massor :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0