Philip & Jag på nya äventyr

 
Pappan i huset har jobbat hela förmiddagen idag, så jag och Philip var på egna äventyr!
Vaknade upp i morse runt 7 och gjorde morgon. Philip sprang och väckte upp sin farmor som sovit över här. Mysigt! Vi åt frulle, åkte sedan till bakluckeloppisen i Lissma... Men med en besvikelse, var väl typ bara 30 bilar med bara "skärp"... Nåja, får bli till att åka dit nästa söndag istället, sista bakluckeloppisen för iår..
 
Vidare mot gullmars och släppte hem farmorn hos sig, sen åkte vi till bowlinghallen och philip fick lunch, och jag fick kolla sista 3 serierna på Sturebys match, som tyvärr avslutades med en förlust idag.
Hopp in i bilen, mot Tyresö för att kolla min lilla kusin Jonathan ha match med sitt TyresöFF.. Som oxå tyvärr slutade med en förlust.. men kul att se dom spela :))
Iväg till min bowlingkompis Ankan på kalas för henne och dottern hennes. Skoj.
Där bjöds de på jättegoda bullar och tårtor.. Mums! Tur hon bara fyller en gång om året ;) =P
Så var Affe o Christel där med. Kul =) Phille Busa gärnet med allihoppa. Min kille som bara sov en kvart på hela dagen idag... Men de gick bra, då får man köra plan 2, massa bullar och juice så han håller sig hyffsat pigg ;) De eller sova.. Annars blire inga roliga nätter.. Som tur är brukar de inte bli socker varianten såå himla ofta. Han sover ju bra på dagarna annars min lilla plutt.
 
Efter kalas blev de hemgång, hämta upp Ronny som hade jobbat klart och vidare till Ronnys Morfar som fyllde år idag :) Så blev två kalas idag :)
 
Ronny bjöd på middag på vägen hem, blev Gyllennemåsen
Nu sitter jag och kollar Beck - Levande begravd ,,usch!!
Sen ska jag lägga mig och sova, är jätte trött efter dagens farande hit och dit ;) I morgon blire till att vara hemma och bara hänga i soffan :)
God natt vänner
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0