Fredagen den 14 september

Mysfrulle i soffan med mina" bästa i morse..
 

Varit på besök hos MVC idag, det gick bra, hjärtljuden ligger bra, blodtrycket helt okej och järenet mycke bättre än sist. Rygg & Bäckenet är tyvärr samma "skit" med.. Men bara tat stå ut. Ska börja på vattengympa igen nästa vecka. Gick de i min förra graviditet och det kändes bra, så ville köra denna med. Så länge jag orkar. De är jobbigt att vara ett fetto tro mig..för de är precis de jag känner mig.. uscha...
Efter de, va jag i handen och kika lite köpte mig två mamalinnen och ett par mammaleggings. Och hämtade sedan ut babyboxen från barnenshus :)
 
 
Ikväll har Ronny skruvat lte här hemma i tjejernas rum och jag pekat och vikt om kläder i "slarvmajjas" lådor... =)
Nu kollar vi hyrfilm och myser, tjejhelg & vecka väntar :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0