Två-årig förlovning idag =)

Philip var hemma med mig idag, han var ju bara magsjuk i måndags, var den kortaste magsjuka jag varit med om, men jag klagar inte skööööönt som tusan. Han ville ju inte alls bara ha majsvälling han ville ju ha riktig mat hela tiden... Dumma mamma som inte fatta de att han ville ha de.. Nä men skönt att de bara va en snabbis. Han fick vara hemma med mig idag med. Vi varpå maxi en sväng och handlade lite mat till kvällen.

Ronny kom hem vid 18 så åt vi några snittar & sen örtkyckling med tortelini, massa gott, med glass och hallon till Efterlyst när Philip hade somnat :) Blev en helt perfekt kväll.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: johannah

gud vad mysigt, grattis!

dom spetten såg spännande ut, är det fetaost på vindruvorna?

Svar: Nope, har bara gjort de enkelt för mig, med basilikablad/brieost/vindruva & bladpersilja/blåmögelost/vindruva :))
Emma

2012-10-15 @ 10:46:23
URL: http://joji.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0