Magsjuk igen!!!!

De är inte sant, har satt mig i karantän igen...
Spytt som bara den sen i lördags kväll, diarré på de...men hellre de.. usch känns ju som om man ska kräkas upp ungen.. Tack för att jag har dom bästa hos mig.. Mamma som kom hit och busa och laga mat till phille, kunde varken stå vid spisen eller mgöra nått annat.. Uscha, man får så dåligt samvete när man är sjuk och inte orkar ta hand om sina kära. Ronny va uppe med mig på lördagsnatten och höll upp mitt hår och klappa mig på ryggen, gulle dig...en av anledningarna till att jag älskar dig så himla mycke, du finns alltid vid min sida. Idag mår jag mycke bättre, första dagen jag fått behålla de jag ätit :)) så mina 48karantäntimmar börjar nu :))
Snart ska jag iväg och hämta lillfis på dagis, men innan de ta hand om jätte berget disk från i helgen. Har inte orkat röra ett finger, så blir väl en två maskiner eller nått. Sen slänga i några tvättar och tvätta allt. Nu vill "vi"(jag&magen) bli friska..peppar peppar så verkar Ronny o Phille ha klarat sig bra denna gång..

Kommentarer
Postat av: Anna-Ellies mamma

Usch , stackare!
Jag var också magsjuk när Ellie låg i magen , i v 30 tror jag... vet känslan , fy fan!!
Kändes som att man mosade henne där inne, när man hulkade!
Kram!!
Krya på dig!

2012-10-22 @ 17:52:57
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0