Lördagsmys med mig själv

Eller ja nästan, tjejerna har gått och lagt sig nyss, kors i taket va tidigt. Men Ronny sa till dom nyss och linnea ska ju upp tidigt och ha fotboll i morgon oxå. Men de här trodde jag aldrig.
Ronny och Tobbe fortsätter med att lägga värmegolv i hallen, de här tar nog längre tid än vad vi hade tänkt oss. Som vanligt då, men framåt gåre hela tiden.
 
Idag har jag spelat bowling, eller spelat o spelat.. Usch och fy för mitt spel idag, var bra till och från men i helhet ej godkänd. Men var inte många som hade några speciella siffror idag heller. Banorna var ju sååå olika. Är så tråkigt att spela på "andra match" hemma ... speciellt när man inte behärskar de som jag inte gör tydligen.. Kanske har med att göra min stora mage men men, nått måste jag ju skylla på =)
 
Ikväll har jag haft sånna otroliga sammanfragningar, usch!!!! Men kanske är ett bra tecken, att hen är på väg snart =) Hoppas på en vecka tidigare eller så de skulle inte alls skada. Men jag tror ju på den 7 november (beräknad den 12 november) .. Philip var ju beräknad den 12 maj och kom den 7e maj,, därav min känsla gissar jag..
 
Nä nu ska jag se klart andra halva av The Proposol, en av min & ronnys favvo filmer  :) Och dippa lite gurka och morot i bästa dippen just nu: RANCH !!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0