Instagram - Philipsmamma

 
Hela veckan har Philip gått på dagis 9-14 ca
När han är på dagis så brukar jag hem & fixa disken, städa lite, äta lunch, sova en stund och sen hämta han igen.
Är ju så fruktansvärt trött just nu så usch..
Tröttheten beror dels på graviditeten, vikten + att jag nu har fått graviditetsdiabetes tyvärr :((
Så en maskin för att kolla sockret flera gånger om dagen har ja fått.
Jag som hatar nålar, trodde aldrig att jag skulle våga sticka mig själv. Men gu så bra de gick. Och inte alls ont gör de när man gör de själv :)
 
Idag har min gullegris varie hemma med mig, han är ju ledig fredagar så härligt.
Efter frukost i morse cykla vi upp till Philles Mormor&Morfar och busade lite :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0