Ännu en Höstlovsdag

 
Idag har jag och tjejerna storstädat hemma, är så glad när hemmet doftar ajax ;)) Då mår jag som bäst.
Som belöning blev de en bio för flickorna, de uppskattas alltid. Jag gick då och tog en lunch i Sickla medan dom myste på bion Filmstaden Sickla, hade ingenaning om att de fanns en där :) Perfekt där är vårt nya biohäng. Jätte charmig biograf.
Blev lite shopping idag för "min" del. Eller hemmets del. hoppar ju sällan något till mig, blir ju mest till barnen och hemmet. Men de tycker jag bara är kul.
Efter de hämtade vi hem Phille som inte alls hade sin bästa dag, skit grinig rent ut sagt. Fatta inte vare va, förens han kom hem. Rota i sin "leklåda" och tog upp bitringen och börja gnaga som tusan. AHA fler tänder på g måntro ? Stackars liten måste vara jätte jobbigt när dom springer igenom.
Han somna gott runt 19 som vanligt, men med en flaska välling i soffan. Orkar ju inte bära han nu för tiden när han sover. Då är han ju så tung och hjälper inte alls sin mamma när han sover ;))
Rosabandet galan har vi glott på ikväll oxå..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0