"ledig dag"

Lediga dagar är aldrig just "ledig" från jobbet.. Man har ju då massor av inplanerat.. Idag blev de en sväng till Haninge C för att hitta mig nått fint att ha på brölloppet vi ska på västa vecka.. Men nää då.. Börjar ju få mage och inte fan hittar man snygga kläder till tjockisar... Nää.. Ikväll blire till att kolla in den här sidan..en bland mina favvosidor, butiken kan man tydligen inte lita på nu för tiden.. Kan ju lixom inte gå med nike träningsbyxa och ett limefärgat linne.. (så som modet är nu) hahaha

Men mycke hann jag och Philipper med idag ändå. (ronny har varit med tjejerna i skolan hela dagen) GU vad jag tycker sånt är viktigt, när ens föräldrar är med i sitt barn vardag ibland.. Man fåår bara inte glömma bort.. Barn är alltid barn!!

I morse, innan kl 10 så planerade vi ut kryddkrukorna vi haft i köksfönstret.. =)
Gick ju fort när phlipper hjälpte till ;)

 







Sen blev de Ikea för hela slanten.
På inköpslistan stod bla Matstol (till philip till landet) + Potta
Två stolar till philles rum + ett vitt barnbord
Ny gardinstång till Vardagsrummet
Nya äggkoppar :)

Titta vad snygga dom är !!!!
Man kan ju inte tro att dom är budget köp från ikea, nån lurar man alltid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0