Äntligen fick jag sluta "tidigt" (kl 16) en dag och hann få njuta av solen och min kära familj hemma :))

Jobbade 7-16 idag, skönt att få komma hem "tidigt", gu vad jag uppskattar de. När jag jobbar typ 10-19, 11-20, hinner jag se philip max en timma om dagen. Mitt hjärta blöder. Inte konstigt att man känner sig lite nere och att det är nått som fattas.
Idag hann jag med massor :))
Både varit en arbetskollega, mamma, trädgårdsmästare, mästerkock, städerska och Emma :))

Fixat och donat hela dagen, både på jobbet och hemma, då mår jag som bäst, när jag får pyssla med de jag vill!

Här kommer lite bilder från dagen.

Undra hur många prinsar som bor här ;)

Blåsippor på tomten :))









Härligt att kunna hänga tvätten ute

Här vaktar vi ;))





Svart vitt ska senare bli färgerna i philips rum, dessa passar bra in då ;))

Philip fick en clown av gammelmormor

Bästa lakanen

Vimplar köpta på Åhlens

Hemmagjord gipstavla

Här kan philip själv hämta sina böcker och leka med :)

Däcka i mammas famn med en flaska välling efter ett bad med syrrorna :)


Bästa dagen på länge.
Nu har jag deklarerat klart med och ska strax in i duschen, sen på med lite brun utan sol :))
Jag måste ju fuska när jag inte hinner se solen på dagarna när jag jobbar =P
Men först, en nattmacka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0