Uppdatering

Hej bloggläsare, Jag har haft fullt upp i mitt privatliv, jobbliv, husliv, barnliv och bowlingliv.. Nästan så att de rann över, men klarade de..
Så ska försöka uppdatera er min vecka som varit.

Måndag
Upp och skjutsa tjejer till skolan (gick faktist snabbare att köra än vi trodde, och NADA köer :):) Ibland ska man ha tur. Men an blir ju fortfarande trött, och philip har fått konstiga sovtider för att jag har fått slita upp han på mornarna.
Ronny kom hem vid 17 tiden, då åkte jag och hämtade upp min Mor, som ville åka med och titta på när jag lira DMfinalen. Till Bowl-o-Rama, hämta klo och annica vid strax innan 19. Till vårbyhallen och lira DM. Både jag och Annica Kvalificerade oss till "karusellen", och tog hem en varsin 3e plats i resp. klass :):) Grattis till oss!

Tisdag
Skjutsa barn, Åkte och lämna barn vid bowlinghallen så jag själv kunde dra vidare till att jobba kväll.

Onsdag
Upp tidigare än Ronny, och de händer ungefär en gång per år.. Ja juste han fyllde år den här dagen. Upp tända ljus, hälla upp yougurt med blåbär på, och så en liten present på de. Middag+Raw comedy club :) (igår fredags va vi på de)
Ronny jobba över, så jag hämta tjejerna från skolan, hem göra läxor, äta middag och baka paj, och invänta födelsedagsbarnet :)

Torsdag
Skjutsa barn till skolan, hämta barn från skolan, för ronny skulle jobba över idag med.
På dan var jag och phille på blommsterlandet som öppnade i port 73 med pappas kort (tack för 25 års presenten) Bästa.. Att få shoppa blommor till trädgården och in til huset :) Tack mammi o pappi, och för all hjälp med flytt och fix.. Ni är BÄST!
Phille och mormor plantera lite i trädgården, medan jag laga godis lunch :)
Ronny kom hem "min mitt i natten, elva på kvällen" från jobbet. Bara lägga sig och upp igen.

Fredag
Var mamma o pappa phillevakt så jag kunde jobba lite, eller mest pappa, då mamma är sjukskriven. Dåliga värden och taskig köldkörtell ^^stavningen.. Så är ju så bra att ha en pappa som jobbar natt så både mamma o pappa kan ha phille.
Iväg på "jobb" som sagt, runt och kolla butikslösningar.. Vi ska bygga om så småning om på jobbet. Så bra med lite ideer om hur vi vill ha de. Bossen bjöd på Lunch inne i storstan, nice :)
Hem, mellanlanda och iväg igen.. Med min älskling på RAW :)
Middag på Eken och showen på de. En perfekt avslutning på arbetsveckan!!

Idag har de spelats bowling på dan. "Godkänt spel av mig" Fast jag är fan inte nöjd.. vet inte de kändes bara skumt. Fast siffrorna inte var fy skam... Jäkla konstig sport de här ;);) Haha!
Och i morse (innan min match) åkte jag och mamma till ekerö och vinka till min syster :)
Tänk vad en liten vinkning och lite teckenspråk på de kan betyda så mycke.
Slängkyss på dej syrran <3
Skicka in 4 kassar med böcker spel och snacks :) Hoppas de hjälper dig lite i tidsfördrivet :)
WE LOVE YOU!!

Så lite bilder från "kaoset" här hemma.


Här i "matsalen" stod de 40 kartonger innan, så "lite" är ju gjort...


Dom här vackra blommorna pryder nu mera vårat vardagsrum, åh hoppas dom trivs i nya huset!!
Jag verkligen älskar orkideer!!


De nya citronträdet och mina älsknings ljusstakar (från lagerhouse) står på hemnesbyrån i vardagsrummet :)


Olivträdet, välkommen till huset =)


Myspys belysning i trappan till övervåningen


Filmmys blire med tjejerna när dom kommer hem. Käpte den i veckan, men ingen dvd ikopplad så... dom får vänta... Emelie har tjejtat hela veckan... tror hon längtar hem lite xtra nu :)


Nya årsplanen uppsatt men långtifrån klart ifylld

Nu måste jag bara hoppa i säng (våran nya) :):)
För ska upp och jobba klockan 7 i morgon (börjar jag)
Shit och oj... man ska visst ställa fram klockan i natt oxå... usch.. bäst att jag skyndar mig i säng.
Kram Kompisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0