Oh hej va de blåser ute!

Upp med Tjejerna, skjutsa dom till skolan, vilket tog mycke kortare tid än vad de gjorde, så de är ju ett plus.
De va nog "rätt sida" stan de här iallafall :) Ronny hämtar dom på vägen hem från jobbet sen.
Det blir så här den här veckan nu,
och nästa gång dom kommer hem så är Ronny pappaledig och jag jobbar ju
"udda" tider, så då åktränar han med dom, att åka buss och tåg.
Enligt SL tar de 33 minuter med alla byten, så de är ju inte heller speciellt långt ju.
De kommer gå kanon de här. Eftersom skolsjuts lappen ska vara ifylld av båda föräldrarna
(vilket inte blev gjort från "andra" hållet då) så fick det bli så här.
Eftersom att min mage inte är den bästa nu,
så var jag iväg till vc en snabbis och fick tabletter för de.
Så nu har den börjat att lugna ner sig. I morgon blire jobb igen..
Och nu fan KROPPEN, Ja jag pratar med dig kroppen, nu får du hålla dig frisk...
Alltså seriöst så minns jag inte sist jag haft mera än 3 sjukdagar per år från jobbet,
och nu har jag haft redan 6 stycken, bara iår och jobbar halvtid...
Helt sjukt, för min del.. men antar att de här året började inte så bra, men att de slutar bättre nu :)



Frukostvyn i morse SNÖSTORM


La in philips kläder i hans inbyggdagarderob. (funderar på att göra nedredelen till ett "lekgömställe eller mys" får se, den ska ju helt klart oxå får sig en makeover som resten av hans rum, men inte prio 1 direkt)
Prio 1 i vårat hus, det är hallen och trappen, den ser förjävlig ut, rent ut sagt.. Heltäckningsmatta, men korkgolv under, de säger väl allt!!! Så de har vi sagt att de är vårat prio 1 när vi får loss lite pengar.


Nu vakna vi precis, Phille & Jag vi har sovit midda i lite mera än 2 timmar, hur skönt som helst, vill jag lova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0