Och så här pigga var vi i morse när vi drack vällingen!

 God morgon kvart över 7 :)   (sjukt lycklig, ack phille för den "sovmorronen") Han har två till tänder på g så denna vecka har har vaknat till och från på nätterna...så var skönt att få sova en "hel" natt inatt :)


Igår hade vi så här skoj på våran prommis

Haha, sötunge!!
Likar toker i dvärgarna ;))

Ni kommer inte att tro det, men gick till Granit igår och skulle handla en så kallad årsplan, och den kosta hela 1kr (tänk att den hade börjat reas ut redan i mars, sjukt) Och igår när man handlade gick man en skit stor väska.. så JA TACK!
Sen gick vi vidare till Skhlm, för att phille skulle äta lunch inne med en stol, så kom vi lixom ned i från och gick genom Myrornas, för att komma in till centrum.. Aldrig varit inne där förut, men jag tyckte om de. Man kan göra fynd.. Fynda 4 saker igår för 5kr st :)
Mmmm de är den budgeten nu tyvärr..
Hittade en Nalle som såg ut som "björnen i det blå huset" till philip
En Musikkudde, i form av ett hjärta till tjejerna (den ska ligga i bilen)
En Nackkudde i form av en hund till tjejerna och en nackkudde till philip att ha i bilen.
Sa att tjejerna får turas om om musikkudden och nackkudden, annars blire väl syskonfajt när vi åker =)


Så den där stora väskan jag fick blev ju till bra användning!

Åh vad jag längtar till nästa vecka nu!
Bara 8 dagar kvar tills vi får nykeln till huset, Ronny och Jag ska packa våran bäddmadrass, Philips resesäng och sängkläder, "kylskåpet" och sova där från den 15 mars :) Härligt!

Hann inte blogga igår om dagen vi hade för jobbade ju kväll (som vanligt)
Börjar bli lite tufft att bara jobba kvällar faktist, trodde de skulle vara lättare än de var.
Så nu känner jag att det ska bli skönt att få jobba heltid och inte bara kvällar, så ska de bli så mycigt att Philip och Ronny får egentid med varandra hemma :) De är dom värda, mina hjärtan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0