Lugn i stormen

Idag är de storm ute här typ, med blandat regn. Här hemma är stormen lite lugnare nu :)
Varit ett par intesiva månader nu, jag har jobbat halvtid (bara kvällar), ronny heltid och så jobbat över på de (när jag inte jobbat) Och på helgerna har det varit bowling för hela slantarna, så vi har typ inte sätt varandra på 3 måander nu.
Ska på så sätt faktist bli skönt att jobba heltid, för då kommer vi träffa varandra mera, och jag börjar ju lite senare på mornarna så kan vi gosa lite på morgonen oxå :)

Idag blev de Falukorv med makkisar & Broccoli till lunch, Philips absoluta favvo rätt :) Han bara attakerar skeden :)


Annars har de varit en rätt vanlig dag, alla räkningarna dragna, så inga pengar på kontot :) Och lite små plock här hemma. 3 kartonger och två säckar upp idag :)
Är inte så lätt att få ordning här hemma när Philip just nu (i den här åldern vill jag säga) kräver 24/7

Ha en bra kväll, nu ska sonen få lite välling och hopp i säng. Så mamma kan fixa lite i sovrummet bland kläderna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0