Hejdå Lägenheten...

...Idag var philip uppe tidigt igen... halv 6... tur att man har en karl som ska upp då :) Så jag fick ligga kvar i sängen till kvart i 7 :) Då gick jag upp och pussa Emelie hej då, sista hejdået i lägenheten, för närsta Lördag när hon kommer hem då är de flyttdags :) Philip blir så ledsen när tjejerna åker hem till sina mammor, de skär i hjärtat att se... han är verkligen hur mycke gladare som helt dom veckorna tjejerna är hemma, tänk att från sån tidig ålder.. Vid 8 så pussa vi Linnéa hej då oxå...
Och nu precis efter de kom de en bebbe krypandes till mamma och satte sig i mammas knä och gav en jätte gäsp.. Tror jag de.. han som var uppe och väckte tuppen i morse! Han somna på två röda i sängen ;)

Nästa fredag så ska Farmor hämta tjejerna (å sova hos Farmor), Philip vara hos Mormor hela dagen (å sova hos Mormor), så jag och ronny ska packa de sista och skruva ner allt... Skönt att man kan göra så här..
De som är packat än så länge och är färdigpackat är; Emelies rum (packa sista nyss sängkläder, block och väckarklocka, och nattlampan så klart), Lilla hallen, med den "roliga" byrån med alla papper, usch, den hade jag helst låtit stå kvar men.... man måste ju ha en sån tyvärr!! (företagspapper,räkningspapper,tjejernas pärmar, foton,pennor...ja ni vet allt de där)... Linnéas rum (packa sängkläderna nyss, bara de som var kvar :) Ja de är dem rummen som är helt klara, resten är de mindre än halva rummet kvar, så inte så mycket ;)


Tack för nästan 4 underbara år på vår gård :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0