Hatad och Älskad

Jag vet att jag både är hatad och älskad av vissa människor.
Men va fan... i mitt eget hem!
Klockan efter 22 på kvällen, samma dag som vi har flyttat in.
Kom igen.
Ungarna var trötta, slockna på 2 röda. Det har varit en lång dag för alla.
Ibland kanske man ska hoppa över de sista "glaset" ?!
Försöka och hålla sig, och ta de sen? (om de nu var nått jätte allvarligt)
Philip har oxå sovit oroligt, va uppe och bytta två bajsblöjor, han ville ha mat 2 gånger i natt + en ölgubbe som kommer och vill att jag ska hoppa in i sängen, när jag vet att det är jag som får gå upp på natten, NEJ tack!
Stå och tjaffsa sent på kvällen inför barnen, NEJ tack.. Bli utslälld i sitt eget hem, NEJ tack.. Om jag förtjänade en utskällning, de kan diskuteras absolut.. men man måste kunna behärska sig för de..
Nä de var både bra och dåligt igår. Visst jag kan vara den där glädjedödaren om de är klockan 22 på kvällen samma dag som vi flyttat.. Jag står för de.. men fatta vinkeln!
Plus - Att man ska jobba på det här idag..... åhhh huuuualiaa!!

Så här ser de ut hos oss just nu, kaos!!!!


Philips sovrum


Duschrummet (med handukar o lakan i säckarna)


Linneas sovhörna


Emelies sovhörna


Masterbeedroom


Lillatoan


Köket


Vardagsrummet


Matsalen

Så hjälp är fritt fram ;)
Nä men ska bli ordning i veckan som kommer.
Jag hoppas på att finna lite mera ork och jobba lite mindre på jobbet så ska hemmet komma till sin ordning.
Hare bra kompisar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0