(God)Morgon

Idag gick vi upp klockan 6, då ville de lilla monstret gå upp!! Hade lätt velat sovit till 8, men men kan man göra sen när han blir äldre på helgenra, hoppas jag :) Jag är ju ingen morgon människa, vet dom som känner mig. Har aldrig varit de heller. Finns de nå bättre än å ligga och dra sig i sängen!!! Näää :)

Idag vet jag inte vad vi skahitta på.. Får se om Sofie och Aron ville ses istan.. Nu när man tittar ut ser de inte såå fint ut.. men de kanske bli under dagen. Tur att phille och jag var ute hela dagen och tog vara på vädret... Men seriöst... vad är det med föräldrar!! Ta ut era barn.. Gå till parken, ha skoj.. Gå ut och ta en prommis.. Våren är på gång! Kom igen!
De är så man blir förpannad.. Man kan se många åka till Innecentrum och Shoppa med sina barn?? Hallå de är sportlov.. Lek med era barn!!!! Eller om du nu måste shoppa, åk in till stan och gå utomhus.. ta vara på vårsolen!
De va allt för mig den här morgonen... Ja sån här tråkig bloggning blire när man väcker en sovande björn för tidigt på morgonen!

http://sportlov.org/sportlov-stockholm-2012/


Ta vara på tiden tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0