Att fylla 25 mitt i sjukstugan

Ingen hit, men hade ju inte tänkt att fira mig idag heller, de blir nästa månad =)
Redan några som tackat ja och kommer då, skoj..
Skickade inbjudningarna i helgen så dom borde komma i veckan, kompisar!
Bara vänta med spänning på posten ;)

Usch, de är verkligen ett helvete att springa och trycka i den lilla vätskeersättning var 5:e minut.. även fast han sover. Tacka gud för att man kan vara två här hemma och dela på de på nätterna. Hur hade man annars pallat?
Där faller begreppet; ensam är stark.. Så är de absolut inte i våran familj, här håller vi ihop!
Att man själv är magsjuk, de går ju ann, men att liten lida...de suuuuuuger!

Åh de bara luktar maginfluensa här i vårat hem.. Kom och städa och tvätta tack!
Nu startade jag en tvättmaskin (var tvungen förlåt grannar men ni får stå ut med oss 2 dagar till) så här på kvällen.. Fasiken inga lakan eller handdukar rena.. så fort han "bajsar" kommer de bara gult vatten.... åh stackars liten. man får ju stoppa han i duschen många gånger om dagen.

Nä nu ska jag lägg mig i soffan och krya på mig själv oxå, ha en bra kväll..

Slänger nog ihop en liten önskelista om vad jag önskar mig här på bloggen i veckan, om någon snäll konpis ville de en födelsedagspresent/kryapåsigpresent ;)) hihi man kan ju alltid hoppas.
Kram igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0