Sommarkläder

Va nyss uppe på vinden, ja Ronny det var lite bökigt oc jag undrade om stegen skulle stå kvar, eller om philip skulle flytta på den så mamma inte kom ner. men neee, han var super snäll.
Hämtade ner mina mammakläder jag sparat från förra graviditeten. Och inser nu att, jag bara har långbyxor och långärmade tröjor :S Kommer nog bli ganska varmt i sommar. Så någon som har ett par mamma - shorts/kjol/kortärmadetoppar i strl M/L och inte behöver dom i sommar, vet ni en som behöver =)
Känns så onödigt att lägga pengar på sånt som man inte kommer ha igen nästa sommar. Själv har jag hunnit låna ut mina mammakläder redan en gång :) Tycker sånt är är perfekt, när man kan låna av varann :)
Nu däcka philip precis igen :S skumt. Han vaknade ju vid 7 lixom ;S
Var så utvilad i morse, kändes så skönt. Fast man sover i en cp säng, ååå vad jag vill köpa ny säng!!!!

Nä om man ska ta och slänga i sig frulle och rensa lite bilder i telefonen, japp så fåre bli.
För när philip vaknar ska vi åka till Nacka C och shoppa bröllpspresent och svärmorspresent (och ja svärmor stora plånbolken följer med, vet att du ändå kommer fråga de ;)) hihihi

Puss & Kram kompisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0