Prommenad i de vackra vädret

Dagen började med blåst och sol till väder.. Va man ute på tomten höll man nästan på att blåsa bort.
Men det lugnade sig, så Philip och jag tog en Prommenad till centrum, för att hämta ut ett paket från H&M
(kläder och skor till tjejerna) från H&M stora rea.. Perfekt!!
Efter de tog vi en prommis hem till Mamma & Pappa, som bjöd på världens godaste mat, Lassange!!!
Finns ingen som gör så god Lasse som min mamma.... mmmm... Fick me lite till Ronny hem oxå...
Nu hoppas jag att Philip somnar i sin säng,
han fick en flaska välling och vill helst ligga med den själv och somna, min lilla plupp :)
Jag ska ta tag i Ronnys och mitt rum ikväll, efter kvällens match så klart!
Heja Sverige!!



♥

♥

De bor bra grannar i området :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0