Många tankar snurrar i mitt lilla huvud

Första dagen på mammaledigt igen.
Philip har sovit urdåligt i natt, kanske känner han av att mamma o pappa bråkar, kanske är de nått annat, va vet jag. Ibland kan liten bara ha svårt att sova.
Idag blev vi hemma hela dagen, tog en tripp å handla välling men inte mera.
Skruva ihop lite ikea prylar och plocka lite här hemma.
Sov middag med philip, så jäkla skönt. Det har jag saknat, att sova middag.
Mina krafter blir slut till kvällen annars.

Annars i kärlekslivet så känns det skit, rent ut sagt.
Och ja, allt är inte en dans på rosor jämt, inte för någon.
De hela gör de inte bättre av att pengarna på kontot är helt slut.
Kan ju inte göra nått som kostar nått då.
Hade varit mys att åka till badhuset med philip en dag.
Men får bli nästa vecka när lönen kommer, den är efterlängtad.

Här kommer några bilder från idag:







Nu dags för mig att nanna kudden oxå, upp innan tuppen i morgon med kanske, man vet aldrig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0