Inskickat

Nu är papprerna om havandeskapspenning inskickade till försäkringskassan.
Hoppas på att man kan få godkänt igen. Men man vet aldrig har jag fått lära mig med FK.

Pappret la jag på lådan efter jag varit med Philip till farbror doktorn.
Har har varit febrig på nätterna från midsommarafton.
Trodde de var "tand"feber, men ingen ny tand syns.
Tog sänkan och halsprov, men de visa bra.
Så ingen pencilin, utan kom hem med hostmedicin bara.
Hoppas att viruset han åkt på försvinner snart.

Idag har Ronny gjort 95%klart med alla golv, väggar och tak :)
Sen ska de roliga börja att få välja golv och börja inreda :)
Hmmm..Valnöt eller Valnöt.. Finns så många olika valnöt ju...

Vilket tycker ni är snyggast?

2,4672 m2/pkt
Denna heter Rustic och är från Bayggmax 89:95kr/ km2


Eller kanske denna Midnight Oak från Bauhaus ca 99kr/km2

Beslutsångest? Liiiiite...





Jahap, då drar vi i morgon då :)
Många mil att köra.
Men ska bli så himla nice :)
Strax kommer ronny hem från "jobbet", han lagar våran bil som är pajjsingvajssing.
Då åker jag och handlar lite til resan i morgon, nåt gott att ha i bilen och sen hem och duschar och packar :)


Kommentarer
Postat av: Mia - Mamma till Agnes

Kul att renovera och fixa :)Jag gillar den från Byggmax mest :)Hoppas ni hittar massa fint och bra när ni åker till Ullared :)Kram

2012-06-26 @ 20:38:16
Postat av: Mia - Mamma till Agnes

Glömde att skriva, hoppas din ansökan om havandeskapspenning går igenom!

2012-06-26 @ 20:41:03
Postat av: Emma - Mamma till Philip & Bebis i magen

Tack Mia : )))



Fler som tycker??! :)

2012-06-26 @ 20:53:37
Postat av: Anna-Ellies mamma

Jag tycker också första , det andra såg för markant ut med kanterna med ljust och mörkt!

2012-06-26 @ 21:34:53
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0