Ibland är även den starkaste svag

Jag är en svag människa.. insåg jag idag..
En svag människa som väljer att gå ifrån min familj.
Ja, jag vet.. Vi har precis köpt hus, vi har nr 2 på g..
Men det är mycket som har hänt i våra liv.
Sen vi flyttade hit, så blev ronny pappaledig & jag började jobba heltid (cp tider)
Bowlingen har tagit upp mina & Ronnys lediga helger.
Vi har inte fixat ett piss hemma, som vi sa att vi skulle.
Då blir jag bara less och ruttnar.
Ronny och min bästa Tess var på picknik själva:S med våra barn. Kändes asskumt om jag ska vara ärlig.
Jag kan nämna hur mycket som helst, ja listan är lång.
Det är väl de som har fått mig att tänka och känna efter...
...och nu fick de bli så här...
...Och jag föreslog en sommar isär för känslor och tänk... men det var tydligen inte bra...
Usch, Mitt hjärta blöder..
Men nu kan de bara bli bättre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0