Hjärtslag 158


På besök hos min nya Mvc idag, Anna Skogh.
Jätte bra tycker jag. Vi klicka direkt, skoj. Det är viktigt att känna så.
Idag är jag i V 19+2, och har gått upp 0,5kg sen sist. Bra.
Skönt att inte gått upp så mycket i början och har snart gått halvvägs.
Men har ju lite och ta av. Hann ju inte gå ner alls sen Philip.
Och hinner nog bli stoooor och tjock i slutet.
Så är glad så länge jag inte går upp så mycket när det är så varmt.

Fick lyssna på hjärtluden idag, för första gången ♥
158slag/minuten låg det på

En gammal myt säger ju hjärtslag under 140 = Pojke Över 140 = Flicka
Stämde in på philip, som hade under 140 och max 142 vid koller. Men man vet aldrig.
Ronny, min Mamma och Svärmor vet, men dom är tysta som möss :)
Så enligt den gamla myten ska alltså "pyret" i min mage vara en liten flicka.
Eller så är den min hjärna/kropp som spelar mig ett spratt.
För det är väl mångas dröm, eller iallafall min, att få en av varje kön.

Nu sover Philip lite så ska passa på att fortsätta med att rensa bland hans leksaker.
Sen ikväll ska massor fotas och ut på tradera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0