En heldag hemma i huset

Har inte gått utanför huset idag, eller nu ljög jag, har gått på tomten :))
Idag och fixat.
Meningen var att Sandra med grabbs skulle komma över en sväng idag,
men har varit såå trött sen inatt, Philip vakna två gånger och pep..
Tror han är som jag, sover sämre på somrarna när det blir lite varmare, ändå hade jag öppnat hans fönster. Sen har min mage (tarmarna, inte bebis magen) varit orolig idag..
Hoppas att jag år lite bättre i morgon.

I morgon ska jag vara hos MVC kl 11, så mamma kommer hit en sväng och passar barnen, så åker jag själv dit.

Rensat bland philips saker idag, till hans blivande lillasyster/lillebror

Vi har en egen ek på tomten

Snart blommar klätterrosen oxå, gu vad den har växt :)

Planderat i amplar idag

Sått grönsaker :)

Planerat smultronplanterna från landet :)

Så här hittade jag philip efter han sovit middag :) Satt och läste :)

Nu ska jag ta en dusch sen sova, är trött, fast man inte gjort ett dugg :)
Tänk vad man kan bli trött av att göra ingenting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0