Dags för skolavslutning

Tjejerna har sovit hos sina mammor igår kväll, för att fixa sig inför skolavslutningen.
Hade ju varit kul att få fixa iordning tjejerna. Men får väl bli en annan gång.
Jag kan ju själv tycka att är man "hos pappa vecka" så ska de fixas här, och tvärtom.
Men klart, det finns ju olika tycken om hur tjejerna ska se ut, tydligt de.
Dom är världens finaste tjejer, så behöver inte smink på sig, när man är 9år..
Men det är bara mitt tycke.
Än en gång, låt barn vara barn

Här är en bild på emsan, från hennes fb sida

Finaste emelie
Så fin Emelie - Såå himla lik sin far, så som på ögonen, så som till sättet <3

Missade tjejernas solavslutning idag för första året.
Men känner mig inte spec delaktig längre tyvärr, så då får man sno bilder från hennes fejja ;) hiihi
Älskar er tjejor, Nu längtar jag tills ni kommer hem så gör vi sommarlov :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0