Vad ska man hitta på idag då?

Philip o Ronny gick upp vid 7 i morse, jag fick sova till halv 9 :))
De var skönt.. Men jag sover så jäkla illa i våran säng :((
Känner mig aldrig utvilad när jag går upp.
Kan de vara för att man är så här tjock nu eller?? =P


Grabbarna somna igen vid halv 10 så då drog jag till Coop och handlade lite
 
Hittade ett par Pax skor till Phille på halva priset =)) Yey^^
En cykelhjälm till mig och ett par nya solbrillor på rea :))
Annars blev de bara mat för hela slanten.

Sprang in en sväng på Kappahl i Port 73 och hittade ett tufft set till Phille med.
Han börjar ju växa ur strl 80 nu, så garderoben är tom snart.
 
Och om ni undrar vart jag köpt våran "snygga" pysselduk, vi har på köksbordet, är den från rusta, förra veckan hade dom jätte snygga vaxdukar, perfekt att slänga på bordet när lilleman äter, målar eller sitter och pysslar :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0