Trejde Juli

Idag har det varit en varm dag hos oss :)) Hos dom flesta tror jag. Skönt att bara kunna vara på tomten och mysa i solen. Philip har haft feber idag, lilla killen. Lite snorig och hostig är han oxå. Hoppas det går över snart, jag vill ju ha barnlek vid stranden och bada. Funtar på att åka nån dag nu och köpa en cykelstol till honom, kan man cylka ner till en sjö vi har nära här. Raman, där badade jag jämt som liten :)))

När plutten sov så hann jag med att måla lite bokstäver. Tanken var ju att dom skulle pryda philips hylla i rummet, men, tror dom åker upp i tjejernas nya rum, på en vit tavellist, ovanför deras nya vita "dubbelskrivbord".. Har två pinnstolar, som jag ska måla i samma svarta blanka färg som bokstäverna.. Kommer bli mycket svart och vitt i de rummet. Kommer de fräscht ut, hoppas vi :))


Och ja..om någon målare läser, jag vet att jag gör fel.
Målar ute & mitt i solen ... Men jag tar de, kunde bara inte sitta inne en sån här dag :)


Hann med att tvätta två maskiner idag med.
Peppar peppar att ingen är gräsallergiker så att man kan häga tvätten ute :)
Doftar ju så underbart gott då!


Här får sjuklingen i sig lite korv med bröd


Phille spanar in nya dammsugaren


Och så kan han ut för lite jordgubbsbitar på våran 'picknik' filt på baksidan på altan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0