Fynd - Vad jag tycker iaf :))

Köpte en vagn från tradera här om dagen. Den står nu hemma hos min morbror i västerås och väntar på att vi ska hämta den :)) Perfekt att kunna hitta en sån här för en 500ing.. helt ok pris :):))
Och så kommer de en och tittar på våran teutonia i morgon, hoppas hoppas dom köper den.. så de blir en ny säng till oss :) *längtar efter att få sova skönt*
Här är bilderna och beskrivningen som jag slog till på ;)
 
Mjuklift svart, har vi redan så de blir ingen extrakostnad här inte :)
 
"

Toppen bra vändbar barnvagn från Babyproffsen!

Ryggstödet går att fälla till helt liggandes. Bågen är reglerbar, likaså handtaget. Stödet för benen går att fälla upp och ner.

Sufletten är mycket stor och går nästan att fälla ner till sisten.

Chassit är gjort av aluminium så vagnen är mycket lätt och även lätt att fälla upp och ihop.

Framhjulen är svängbara, men går att låsa.

Jag har alltid tyckt väldigt mycket om vangen!

Kom till mej i Västerås och hämta den! :)"

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0