De blev en dag på stranden

Philip somna precis efter en sen lunch, en bytt bajsblöja och lite välling på de :))
 
Jag sitter nu i våran lilla stuga och titar på när mitt hjärta sover. Åh så mys. Här på landet kan man göra så, här finns lixom inga "måsten" att göra hela tiden, man tar de som de kommer.
Ronny&Min mamma o min pappa är över till Dalarö en sväng. Ronny skulle posta ett till kort till Linnea (som är på kollo på barnensö) Och mamma o pappa handla lite mat.
 
Igår kväll började vi kolla på Hamilton, såg första kvarten sen blev jag så trött. Så jag gick o la mig.. Men åå vad jag vill de resten idag. Ronny och Farbror min och pappa såg klart den, Skiiiiit bra tydligen. Och den verkade ju as bra, och så gillar jag ju M-P så jäkla mycke :))
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0