Ångest

Usch, idag känner jag mig som världens sämsta mamma.
Har haft hemska tankar om min son. Bara tänkt att kan inte ungj*** sova nu, va tyst nu, sluta dra mamma i håret, och slåss i ansiktet... Usch vi har inte alls varit komisar idag.. Han har ropat på pappa när jag ska lägga honom, både vid middagsvilat och vid nattningen... Usch då kom dm hemska tankarna.. Är de normalt?? Nää usch, då känner man sig som världens sämsta mamma... Att sånna tankar ens existerar?! Ångest ångest, har jag så jag har gråtit en skvätt i min ensamhet idag, medan Ronny gick upp och lyckades söva han på 7röda..
Vad gör jag för fel?
Jag älskar ju den här skiten så jäkla mycke....... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0