Stadig kille

Nu på morgonen har philip stått själv i flera sekunder :)
sen satt sig ner... Och så upp igen!
Mamma är stolt.

Vi tog en skön prommis nyss till centrum, Och philip slockna direkt i vagnen :)
Prommis till centrum
Var och hämtade ut "nya" kameran, vann en helt ny likadan (på tradera) som vi har
(den som gick sönder här om veckan)
Och satte ut våran trasiga på tradera, och den är redan uppe i massa bud. Det finns verkligen många som orkar fixa och laga. Själv skulle jag aldrig köpa en trasig kamera eller "bil", men bil skulle ju ronny köpa trasig, så kan väl förså att det finns kamerabudare som är kamerameckar oxå ;))

Kommer sakna våran härliga park när vi flyttar!
Vippanparken

Man kommer ju sakna att bo så här "centralt", tar ju 2 minuter till centrum & tunnelbanan, 1 minut till parken!
De jag inte kommer att sakna är parkeringen, finns fan aldrig plats!!!!! (7dygns parkering)
Vårat hus
Kommer ju flytta till lite "mindre" hus än vad vi bor i idag, men då är de ju bara vi som bor där :)

Ska bli så jäkla härligt!!
Längtar som aldrig förr!

är så jävla lycklig,
Jag har mannen som jag alltid önskat mig, Bästa bonustjejerna på köpet, En bebis i min famn och huset att bo i..
Vi har en egen liten stuga på "vårt" landställe ute i skärgården.

Ja, allt, utom båt!! ;) Sålde ju lilla korpen för 2 år sedan, nu nu blir det att lägga upp ett sprande till en liten båt ;)
Så länge kan vi ju alltid låna farfars eller pappa&farbrors :)

Får man vara så här lycklig?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0