Serogöst vilka smurfar man bor med

Blir galen på kaxsmurfen som inte kan hålla ordning i sitt rum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Får väl ta ett ordentligt snack med lilla fröken igen då..... =( Inge kul alls men måste.. Hennes mamma jobbar inte här!!!
Är man 9 år gammal ska man kunna plocka undan sina leksaker man tar fram, eller?????? Nu vet jag att hon kan de, för hon gör de när man tjatar tillräckligt länge... Det är snarare hennes latmask som sitter låååångt inne i henne... Kom ut mask nu!!!!!!!!!!!!!!!!


Sen har vi tonårssmurfen... som har börjat med små vita lögner... Som på badet här om dagen;
-Deras klockor gick fel? (sa hon till mig) -De var kö i duschen? (sa hon till pappan)
Ska de börjas nu igen??
Den tjejen hade sån 9års trotts, så man knappt stod ut!!!



Och så har vi ju gladsmurfen,
som ska ställa sig hela tiden och gå runt vardagsrumsbordet...
Åhhh jag blir ju så nervös..
Man vill ju bara lägga in madrassgolv...!!
Och som klappar händerna åt mig när jag säger ajaj, till förbjudna saker =/

Vart är dagens ungdom påväg??


Kommentarer
Postat av: Anna

Låter inge vidare, tyvärr är nog alla barn sådär i en viss ålder.. Prova med ett "poängsystem" så får dom samla poäng när dom gör vissa saker.. typ städa rummet-10 poäng.. och när man nått en viss gräns så får dom något bra!

Såg det på supernanny, och de lät bra och barnen tyckte det var roligt!



Ja sno listan du, lite roligt att ha :D

2012-01-11 @ 14:20:30
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se/
Postat av: Emma

Justja, jag skulle ju sno den, tack för att du påminnde mig!!



MM vi har ju de här hemma, men tyvärr funkar inte de heller... För bortskämda??

*ndajfbliue yr387ur9rudh 3q8ryoqwhdjasnfj9 ura!!!!

Får bli nya tag till nya huset.. =)

2012-01-11 @ 16:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0