Så här har min helg varit

Upp och ner ner och upp... Har sån jävla mensvärk så jag tror magen ska spricka!!!!!!!!
Aldrig känt av mensvärk förut, men den mensen kom tillbaka efter förlossningen så har jag haft sjuka smärtor... Men stod ut på jobbet hela helgen, och orkade spela en "hel" bowlingmatch idag... Eller ja, första serien kan vi ju helt glömma idag, på 150nånting... Så jag får väl vara nöjd med mina 763 idag :) Fasiken vad skönt de känns att få stå på banorna igen.. Vinst i dag med Blaget, Och mina tjejer spelade på Gotland, Fajt ända in i sista rutorna, men tyvärr förlust =/ Men vi tog dom hemma flickor =)

I fredags var vi Hos Adde & Bella med barn på middag, myyyyys! Och god mat ;))
I Lördags var jag uppe på hallen och hejade fram Sturpen till en Vinst mot Göta, "Fan va gött" ;))

Och nu kom jag nyss hem från jobbet, Har jobbat 16-22:15 igår och idag. Helt slut!
Nu lite natt macka, sen sängen, Kram vänner och hoppas ni haft en bra helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0