På Topp!

Den här veckan har gått sjukt fort,
har jobbat massor (så som förra veckan)
Och sparat in en massa mamma dagar, de känns bara för härligt =)
Att spara in dagar alltså.
Vill hellre va hemma med barnen hela somrarna ist för den tråkiga "vintern"

Varit uppe på Bowlinghallen i princip varje dag och sett massa fantastiskt spel =)
Pappa min hamna bland dom 24 bästa =)

Löfström, Stefan Stureby BK SWE


Ikväll har jag och Phille och Emelie varit solo, så vi bjöd in oss själva hos min mamma o pappa på middag, sen gjorde jag en sjukt god efterrätt på de.. =)
Och nu har vi varit hemma i en timma, och båda vägrar att sova..
Mest den minsta!!!
Och jag som är skit trött!!
Linnéa sover hos en kompis och Mannen ränner på stan..
Så blir till att trötta ut de små jag har hemma och sen däcka i säng.
Juste, såg de här Voice programmet idag, sjukt bra =)
De blir en favvo serie att följa..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0