Min sammanfattning av 2011

Hej vänner, hittade en mall på nätet med lite frågor om mitt 2011, så här får ni svar på dem =)

Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förut?

Fyllde 24 år, Var gravid, Födde barn, Köpte hus, Sålde en lägenhet, varit mammaledig, Startat eget företag 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja, mina allra två bästa vänner Sandra&Tess

Dog någon som stod dig nära?

Nej :)

Vilka länder besökte du?

Finlandskryssning ;) (Reste runt massa i Sverige ist)

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?

Mera Kärlek & Att jag ska tjata mindre här hemma :S

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

7 maj, så klart .. Då min bäbis kom ut =)

Vad var din största framgång 2011?

Att bli Mamma

Största misstaget?

??

Bästa köpet?

Huset =)

Vad spenderade du mest pengar på?

Semestern :)

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Fått massa fina blommor av min kära iår :) Han är bäst på att skämma bort en med blommor ♥
Och att Philip kom ut till oss, och var hel & frisk och så söt ♥♥♥

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?

Vill du ligga med mig då? Om sanningen ska fram ...

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Helt klart har tjugohundraellva varit mitt bästa år hittils, har varit så glad, nästan hela tiden =)

Vad önskar du att du gjort mer?

Slappat!!!!!

Vad önskar du att du gjort mindre?

Jobbat?

Blev du kär i år?

Nykär i mitt ♥ Ronny (som alltid)

Favoritprogram på TV?

Navy CIS

Bästa boken du läste i år?

Har inte läst nån iår

Största musikaliska upptäckten?

Eric Saade

Något du önskade dig och fick?

Ett friskt barn, en Kärleksfull sambo & Snälla Bonus tjejer :)

Något du önskade dig och inte fick?

Nope

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

24år blev jag förra året. Med en liten kille i min mage. Vi bjöd hem Nära & Kära till oss, Ronny och jag firade ihop. Bjöd på fika och hade de bara mysigt.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Att slippa alla dessa p-böter......... = Flera platser att stå på här tack!

Vad fick dig att må bra?

Ett Varmtbad

Vilken kändis var du mest sugen på?

Danny ;)

Vem saknade du?

Raymond, som alltid (han finns tyvärr inte längre på jorden)

Mest stolt över?

Hur min förlossning var =)

Högsta önskan just nu?

Att vinna pengar som vi kan renovera huset för :)

Nu hoppas jag på ett lika bra år som förra =) Men de blir svårslaget..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0