Mätt i Magen

Och nästan klar för dagen. Philip slumra till en stund nu.
Skönt, så fick man i sig lite middag.
Mout everest berget i soffan är borta :)
Och ännu en kartong till packad,
men ljus, shit vad jag har ljus..
Men de är så så himla mysigt med ljus =)
Idag såt ronny och jobbar över,
med de han skulle ha gjort i fredag,
ännu en kväll ifrån familjen =(
Men blir nog bra tillslut.
Idag kom ju grejerna från H&M, som jag la upp på bloggen är om dagen :)
Allt var 1000gånger snyggare i verkligheten :)
Så blev 2 prommis till centrum idag, en i morse,
för vi hade ingen frukost hemma,
och en i eftermiddag,
för då plinga de till i luren att H&Mpaketet hade kommit.

BTW är jag sjukt arg för att jag missa en grym match igår, tydligen =((

Längtar till fredag, då ska jag och philip träffa Tess & Nellie <3

Ha en bra kväll kompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0