Har en liten "dispyt" med Kaxmaja, här hemma.

Dom få gångerna (nu förtiden) som jag och Ronny Tjafsar, så har allid lilla kaxmaja något med det att göra.
Jag menar, är det för mycket begärt att en 9 årig tjej inte "river runt" i sina klädlådor??!!! Varje gång jag ska lägga in nytvättade kläder där ser de ut som ett helvete, så jag får vika om de mesta innan.  Har försökt med att säga att jag inte kommer vika hennes kläder att hon får göra de själv om de ser ut sådär.. Och de funka???? Nää inte mycke, alla kläderna läggs på golvet då bara, kommer inte in i lådorna.. Så du har hon förbud att välja kläder själv.. så jag har sagt att så länge som hon inte tänker lägga tillbaka kläderna vikta i lådan så tar jag fram kläder.. Vi får se hur de här funkar då..
Sen de här med att städa rummet, Emelie tycker att hon har städat rummet när de ser ut så här:



Svårt att få med på bilderna, men jag blir ju tokig..

Blir ju inte bättre av att jag är borta och har träning på torsdagskvällar när vi har städkväll, här hemma... Blir ju aldrig nått gjort!!

Lite hjälp häråt tack, hur fan gör man för att alla ska hjälpa till? (ps vi har poängstsyem som man får pengar av om man hjälper till, men de lockar tydningen inte) Hur fan gör man!!!!!!!!!!

Frågade lilla damen hur dom gör hemma i sitt andra hem (mamma), där sa hon att hon gör som här.. Att hennes mamma tycker hon har städat fint så här.. Jag har ju svårt att tro på de.. men men..
Backjobb på de här när du kommer hem gumman, lovar!
Tack o lov för bloggen, så man får skriva av sig lite här!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0