Freeeeeeedag

Oh vad jag har längtat tills att denna vecka ska bli helg, och äntligen är det fredag.
Träningen igår på bowlingen kändes bra. Lite Matchfokus på de så blir de perfekt.
Var på Ica Maxi och handlade idag, i know jobba på coop och handla på Maxi varför?
Handlar en gång i månaden där för att ^^ursäkta coop men Maxi knäcker ju på blöjpriser och barnmatspriser.
Så blev mest bara Phille mat och blöjor idag för en tusing. Fick lönen idag från jobbet, har ju gått upp så jobbar 16timmar i veckan" Nästintill halvtid. Och fick ut åttaochetthalvttusen... De går bra nu! Nästan så man inte behöver slösa på några mammadagar längre =) Egentligen är de ju sjukt, hade de varit normalt hade ju 8,5' inte räckt till nånting, "i mitt barnlösa liv. Men nu har vi blivit en till och de räcker.. Sjukt.. Men jag vet ju att det handlar om planering och prioritering. Sånt som jag är BÄST på =) (även fast min mammahjärna kommer in och tänker ibland) ;)) Blir de alltid bra tillslut.
Nu somna percis Phille för första gången idag, med bara mat i magen.. Ingen välling idag än så länge.. Tror att det är för att vi gått över till 8mån maten... den är mycke godare än 4&6mån... tycker jag iaf!
Och ja.... vi har prövat att göra egen mat till honom med alla vitaminer och de som ska vara i,.. men han vägrar att äta de.. Så som han "inte tog tutten... Så han är en dyyyyr snorunge ;)) Mamma & Pappa älskar dig ändå =P

I morgon blire bowling för hela slanten och på kvällen ut på middag med vänner =)
Ha en bra fredag vänner <3
Idag är jag så här glad, som vanligt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0