Vart tog energin vägen?

Idag har jag vartit helt off... Kan va för att jag glömde äta frukost själv idag, hur kan man glömma de? Kom på de vid lunch.. Stackars Tess och Nellan som fick släpa på mig och phille idag när vi gick en prommis ner till sjöstan.. Kika in på Adidaslagret, men hitta inga skor som passa (behöver ett par nya jobbskor)... Philip somna tillslut i vagnen efter ett hysteri (ingenting mamma gjorde dög).. Men snälla "tant" Tess hade kex med sig, de gillades.. ;) Vidare till Subway för en lunch, tog med oss den hem till Tess o Nellan och åt :) Så fick barnen leka lite...=) Nu sitter jag och vätar på att möta ronny i dörren och sen spurta till jobbet... Känns ju som sagt att åka ifrån dom och jobba... Men idag kom lönechecken i brevlådan, och påminnde mig om varför jag gör det... Sjukt bra pengar den här månaden :) Åh de är alltid välkommet :)
Allt går till sparkassan till huset och förhoppninsvis kan vi samla på oss lite sparpengar och fixa lite nya golv i huset :) Tjoooohooo =)


Kommentarer
Postat av: Mia

Halloj,

hit hittade jag eftersom jag "prenumererar" på allt som skrivs om jobbskor.

Vill du ha bra jobbskor som inte kostar skjortan, som är både sköna och snygga, då föreslår jag en titt på Jobis hemsida. "Fotriktigt ögongodis"!

Ha det fint i våren!

Varma hälsningar

Mia

2012-02-29 @ 16:07:34
URL: http://www.jobi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0