Hjärnskakning!

Usch de bara snurrar i hela skallen, den känns ihålig och yrslig!!
Kan de vara för att jag fick handduschen i huvudet igår.. Stod och duscha i badkaret, och hängde upp duschen.. sen sträckte jag mig efter schampot och råka nudda slangen och vips.. Rätt ner i skallen! FY FASIKEN VAD ONT E GJORDE! Men tänkte inte mera på de sen..Nu gör de inte ont i huvudet utan jag har bara varit sjukt trött och yrslig hela dagen.. Vad gör man åt sånt här? Bara vila?



Nä nu dags för lunch, sen en prommis till centrum för blodprov (för att kolla så jag inte blidar anti kroppar mot sprutorna jag fick under min gvraviditet) Och sen hämta ut stålar för en räkning som blev betalad dubbelt.

Hoppas att jag känner mig bättre snart bara!
Ronny jobbar sent ikväll.. Gör inte jag de så gör han de... Vi ses aldrig nu för tiden, men de visste vi ju.. Dom här månaderna.. April och Maj ska jag jobba heltid igen på jobbet, då kommer vi ses mycke mera.. Och sen vårtat låååånga (3mån) Sommarlov :)

Ikväll ska jag köra ett race och packa de vi absolut inte behöver i köksväg nu sista månaden.. Så från nu är de slut på bjudningar eller middagar här =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0