Hej då, Farväl, Vi ses igen!

Neeeeej, inte igen... 
Systers hjärta stanna i morse.
Men dom fick igång de igen.
Hon sa till mig att hon såg ljuset
Att hon minns så väl sitt sista andetag
Att kramperna och tyrcket över bröstet försvann för ett tag
Åååå Mitt Syrra-Hjärta blöder

Det finns ingen som av de här mår bra,
de vet både du & jag
sååå ...
Snälla vakna upp idag,
Faaan Syrran fattar du inte, hoppar du så hoppar jag
Inget verkar få dig att förstå,
att du inte är ensam i de här .. Vi kommer alltid vara två
Vi gör de här tillsammans, okej?
Snälla vill så gärna hjälpa dej

Älskar dig mera än livet
för mig är de så jäkla givet!









Samhället dags att reagera! Snälla vi ber.. Vi vill inte ha de så här.. Vi vill att hon ska få bli frisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0