(God)Morgon (gott)Folk, eller va de en GOD MORGON

Philip ville inte sova bra inatt (vilket man är van vid)
Kanske hare med att han somna redan 20 i går kväll (enligt Ronny)
Jag jobbade ju så vet inte.
Men urh vilken hemsk natt,
så jobbigt när man själv vill sova och phille vill vara uppe och leka.
Inte fick man sovmorgon för de heller, nä kl 8 då vare dags att gå upp för dagen tyckte han...
Men men jag trot jag tar en tuppis med han sen här på fm.
Nu har vi ätit frukost, Phille fick "Ellas Godmorgonmums banansmak"
och jag tog mjölk med kellogs K, Kör min egna "GI" ju..
Så till frukost brukar de bli de bla.

Här har vi legat i natt och på morgon nu, jag på kudden och philip lekte runt med alla hans leksaker.
Hoppas på en bättre dag än natt då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0