En ISKALL Fredag!

Idag har dagen spenderats i haninge, först en tripp till centrum i väntan på att syster skulle bli klar med sitt, sen åkte hon och jobba på hovet - Bajen :) Då åkte jag och Phille och Överraska på min mammas jobb, förskolan Anden, hon visade stolt upp sitt barnbarn :) Och philip trivdes verkligen med 3 åringarna :) Han verkligen älskar att leka med andra barn.
Vi gick sen hem till min farbror med familj och firade söta Pelle 2 år :) Vi hade köpt en häst med koppel, som både kunde gå och gnägga, den var jätte uppskattad =) Den sprang han runt med hela kvällen. Tack för god mat och en mysig kväll. Var bara jag och phille som var där.
Ronny och Tjejerna har gått all in i skidbacken!! :) Kul, de blev ju tyvärr ingen fjällen iår som vi hade bokat.. av olika anledningar.. Men vi åker nästa år, då är de roligare för liten att följa med oxå..
Philip blev superglad att se sina stora syrror igen, en hel vecka har han längtat. Och de har oxå längtar efter honom som tusan!

Från de ena till de andra, inte långt kvar till flytten nu =) NICE!!!!!!!!!
Här kommer lite bilder från våran fredag...

Phille och mamma har fika rast ;)Stora killen
Philip utanför Mormors jobb
Bästa barnenmys :)

Med denna bild säger jag snart god natt, bra sömn, för jag ska spela en bowlingtävling i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0