De går bra nu!! Sjukt nöjd med mina billiga saker jag köpte/fick från blocket idag!

Philip brukar oftast sova en stund på förmiddagen mellan 11-12, så då passade jag på att hämta hem saker jag har paxat från blocket.
Lite åkande, men sjukt bra priser, så de va de värt.
Började med att åka till Huddinge och köpa denna

Hela 40kr batalade vi för den här ;)

Barnstol!
Hela 40kr betalade vi för denna.
Perfekt att ha med i bilen så man bara kan ha med sig när man åker bort.
Perfekt att ha med på "resan"
Och perfekt att ha hemma när philips kompisar kommer över =)

Andra stället vi åkte och fynda på var Järfälla (tog 20 min från oss)
När jag ringde i fredags på annonsen..(han hade tagit kort på massa barnsaker men inte satt ut något pris)
Så då frågade jag i telefonen vad han hade tänkt för pris på två barnstolar (lek) & En svart åkpåse (stod ej märke, men jag tänkte skit samma) Så då sa han att jag skulle säga ett pris, ooooo jag sa hmmm 50kr/st för stolarna och 150kr för åkpåsen, blir de bra? Njaaaa sa han då.. Då säger vi en 100kr för alltihopa, de tycker jag låter bättre..... Öööö Okej gärna :))
Så kommer vi dit idag, VÄRSTA KÅKEN HAN BOR I.. (till salu btw) 5millar ville han ha för den.. Va så jäkla fräsch..
Vi gick upp på "vinden" (som var renoverad till ochmed)
Och de första jag ser är...... "Min Agam" Stol som jag har letat så mycke efter på blocket... Den har han missat ta bild på.. Och jag frågade, den här skulle jag vilja köpa är den till salu oxå? Ja självklart sa han.. Vad vill du ge...? Jag tänkte... ööööö fick inte fram nått (Dom går för sjukt mycke på blocket, men jag visste väl inte om han visste de) Så tillslut sa han..men vill du ge en 50lapp för den är den din.... Jag höll på att tappa hakan. JAAAAA, tänkte jag =)
Sen när vi skulle gå ner, fråga han.. hur gammalt är dit barn, 9 ½mån sa jag.. Men då vill jag att du ska ha den här oxå.. En hel korg fullt med leksaker, GRATIS !!!! Hur coolt är inte de :)
å klart jag köpte den, så allt detta köpte jag för 150kr
Titta och njut ;)

Åkpåsen (som var Teutonia märket, samma som vi har på vagnen) Såg jag när vi kom hem, kanon =)

Åkpåsen, som var samma märke som vi har på vagnen :)  (såg jag när vi kom hem) Perfekt!

Här är korgen full med leksaker vi FICK!

Här är korgen full med leksaker vi FICK!!!

AGAM STOLEN (junior) Som ska bli svart sen i huset :) Sjukt lyckligt fynd!!

Sjukt lycklig för denna AGAM STOL-Fyndet!!!! Som ska bli svart sen :)

Två små barnstolar, som oxå sa få sig en makeover i huset.. Svarta eller vita har jag inte bestämt ännu.

Och dessa två små stolar, som oxå ska få sig en makeover i huset, vita eller svarta, har jag inte bestämt än.

Och sist men inte minst, men dyraste köpet idag.
Detta söta "blommställ" köpte vi i solna.

200kr

200pix

Har inte riktigt bestämmt vart vi ska ha de än,
antingen blire i nya matsalen eller i philles nya rum
(med alla hans nallar i) Vi får se..
Tyckte den var så fin så nånstans ska den väl passa in.

Nu måste jag springa iväg till bilen och åka til jobbet
(xtra pass, dom ringde i morse, alltid välkommet med xtra för mig)
Ska pussa mina killar hejdå bara som ligger och sover em.pass ;)

Hoppas ni får en bra kväll kompisar, Kram i massor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0