All IN ... ALL OUT

Har mått super bra hela dagen..
Började med att jag skjustade Emelie till fritids vid halv tio (hon hade studiedag idag & ville gärna dit) :)
Sen åkte jag och Philip vidare till Svärmors gamla lya, den ska nu ut till försäljning, så var där och hjälpte till att "home Stylea" lite ;) Blev kanon bra :)

Sen hem och möta upp Tess, Vi gick till Öppna Förskolan här i Fruängen och busade med våra stora bebisar :)
Gjorde bla. gips händer och fötter idag!
Här kommer lite bilder från våran dag..

Hej kompis

Lek på öppna föris i frunken ;)

Phille lite avis att hans mamma myser med Nellan

Tack för den hemgjorda semlan gumman :)

^^Philip i Lådan...^^ (sjunger)

Nellie i lådan ^^sjunger :)

Nellie i lådan ^^

Pussunge

Duktig tjej på att stå

Hej kompis =P

Puss

Tänk vad roligt man kan ha med en spegel ;)



tack för en mysig dag gummor ♥


Mindre mysigt var blev det på jobbet idag.. Kom dit kvart i 5 och de bara sa "pang" i kroppen.. Satt och tog de lugnt, men mådde så jäkla illa (blir ju inte bättre v att man vet att halva personalen ligger i magsjuka).. gick ut strax efter 17 och kämpade mig igenom en hel halvtimma.. sen rusa jag till personaltoan och uhrk.... spydde!! Fy fan för att jag åkte på magsjukan oxå... Men redan nu efter några timmar mår jag bättre.. Men fortfarande illa.. men mycke mycke bättre än innan.. Tänk vad läskigt att de kan gå så fort.. Körde med öppna vindrutor och en spypåse i handen hem... Och nu har jag sovit en stund med illamåendet på soffan, och vakna nyss.. skönt som f*n! Hoppas jag inte smittar er med de här blogginlägget ;) Därav rubriken, ALL IN (för en jäkla trevlig dag med nära och kära) Blev ALL OUT till kvällen... Thats Life! By for Now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0