Sjukstuga

Nu är de inte bara sjukstuga på sjukhuset utan nu har Philip och jag sjukstuga här hemma.
Blir inte mycke gjort för våran del. Idag var vi hemma hela dagen, Philip väckte mig vid 10, skönt med sovmorgon, han somnade ju vid 21 kvällen innan (vanligtvis brukar han sova 19) Så de var skönt med den sovmorronen.
Idag har vi Kollat på bilar filmen, kollar på bilarfilmen & kollat på bilarfilmen...typ hehe
Den går på repit här hemma, han blir tokig när den tar slut så.. fick vara på hela dagen.
Ludwig & Ronny är kvar på sjukhuset, han verkar vara lite piggare tycker ronny, han gav ett smile igår mot pappa :)) Då blir man glad i hjärtat. Men han behöver fortfarande andas med mask..fast igår koppla dom bort droppet, de behövs inte nu när han fått behålla lite modersmjölksersättning :)) Min starka lilla mini, saknar dig så mycke så jag spricker!!!
Ingen mat ville han ha idag men "pipps" (chips) gick de ner än massa, o glass o godis o dricka.. Jaja fick blir en sån dag, huvudsaken är ju att han får i sig nått <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0