Hälsa på på sös idag

Kom och tänka på en sak. Varför är det oftas alltid mamman som ligger inne med barnen? Om barnet blir inlagt på sjukhus. Det är så självklart. I mitt och Ronnys fall var de inte alls så klart att de var jag som skulle stanna. Tvärtom, Ronny blev de självklara valet för oss. Han var den som var mest lugn och jag kände att de var bäst för Ludde, att känna lugn och trygghet. Jag blev så otroligt upprörd. Över allt som hänt.
På att inte kunna känna och tänka så här efteråt (och då menar jag att den mest kritiska tiden är över) Hoppas vi på iaf, var de att han hade RS virus redan från början? Varför visade de inte sig förens vi bytte avdelning på sös? Kan de vara så att man inte behandlade RS Viruset i tid att de ledde till oxå då en Lunginflammation? Ja många tankar som snurrar i huvudet.
Och det finns inga försäkrningar som täcker vårt fall. Han är för liten för att den vanliga "Sjukdomsförsäkrningen" har kunat träda ikraft och så täcker "gravidförsökringen" upp till han är 6 månader men inte på sjudom, bara på Liv/invaliditet. Jaja..vad är de..när de handlar om att få må bra. Men hade iaf varit lite plåster på såren i allt de hela. Många dyra utgifter har de varit hittills.

 Har tagit bilder på Ludde så klart, men vill inte riktigt dela med mig av dom här, blir till familjealbumet sen.
Han ser så "hemsk" ut med masken på. Därför var de så skönt att få se honom idag utan. I hela 14 minuter klarade han av att andas i de fria, så de går frammåt, sakta men säkert, vilken liten kämpe vi har!
 
Philip somna ovaggad ikväll, så jag och tjejrna har precis sett klart filmen modig. Den var helt ok, för att vara en barnfilm ;))
Nu sitter jag och pillar på min nya telefon, HTC ONE X ... än så länge är jag sjukt nöjd med den, och tjejerna är jätte avundsjuka på den ... Men dom ska bara veta vad som ligger och väntar på dom under granen.. Den där Nyårstomten, kommer med klappar när hela familjen är samlade och friska, om de blir i år? Kan jag inte säga nu.. men den som väntar på något gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0