God Jul

Julen, blev inte riktigt som vi hade tänkt oss iår.
Sen i Torsdags har Ludwig legat inne på sjukhus. Ronny är det som är där med honom.
Han har svårt att andas & får inte behålla någon mat.
Han sondmatas och får hjälp att andas med syre.
Varannan timma får han andas in adrenalin som ska hjälpa till att "lösa upp slemmet" i lungorna.
Han har röntgas för Lunginflammation, men det var de inte. Testats för RS Virus, och de var det inte heller. Tetsats för massa olika...men dom vet inte varför han mår som han mår.
Det är jobbigt att inte veta. Det är jobbigt att se honom med alla slangar.
Det är jobbigt att han inte visar tecken på att bli bättre.
Han spyr upp även sondmatningen. Han prövade att äta från flaskan idag, men han har ingen ork att äta. Sover est hela tiden. Men idag när jag kom var han vaken en liten liten stund :)) Då blev mamma glad, att se sitt lilla hjärta titta på mig :)
Jag kan inte sova. Har inte kunnat sova många timmar sen i Torsdags. Ännu mindre Ronny som är där med honom. Åh snälla Tomten...Jag önskar mig och mina kära, att vi får vara friska!!!!!!!
Jag lider så av att se mitt lilla hjärta må så dåligt! Hoppas de vänder nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0