En inte helt vanlig julafton

Det gick att ha en Julafton på två håll. Vilken tur att jag har sån underbar familj!!!!! <3
Tack snälla...
Dagen började med att Philip väckte mig och skrek,.......Mammma titta RORRI!!!! (är en racerbil som går på tv)
Tomtenissarna hade lämnat ett paket på hans rum i natt, och de öppnade han innan jag vaknat och sen kom bärandes på den stora bilen in till våran säng :) Härlig känsla!! hihi.. OTUR var väl då att den inte funkar :( Måste byta den i morgon. SVängde förbi rusta där vi köpte den och kollade idag, men alla var slut :(( Åhhh tänk om den är de överalt.. då blire världskrig här.. Han är i en sån bilperiod nu så de går inte att komma hem utan en hel RORRI

God VIT Jul önkar jag er mina vänner då. =) Alltså menas de med; Massa vit snö men utan Alkohol och vitt pulver :)
Syster fick permis idag från sin avdelning hon ligger inne på avgiftning på :) Så hon kom idag, mysigt!!
Philip somnade vid 12 idag, när min mamma o pappa kom. Då åkte jag och mamma upp och hälsade på Ludwig o Ronny, gav en Julklapp. Ronny fick en ny tele av mam o pap :) Och av mig ett par jeans och en tröja och kallingar ;)) hehe de vanliga. Men han behövde ju de!!! ;))
Ludwig fick av mig och Ronny en Speldosa.... som spelar den klassiska
"

Hush, little baby, don't say a word,
Mama's going to buy you a mockingbird.

If that mockingbird won't sing, Mama's going to buy you a diamond ring.

If that diamond ring turns brass, Mama's going to buy you a looking glass.

If that looking glass gets broke,
Mama's going to buy you a billy goat.

If that billy goat won't pull,
Mama's going to buy you a cart and bull.

If that cart and bull turn over,
Mama's going to buy you a dog named Rover.

If that dog named Rover won't bark,
Mama's going to buy you a horse and cart.

If that horse and cart fall down,
You'll still be the sweetest little baby in town.

So hush little baby, don't you cry,
Daddy loves you and so do I.
"

 

Tycker den är så fin!

Åkte och hämtade syster min, plocka upp Barnens Farbror och Farmor Och hem till oss.
Titta Kalle, som vanligt
Åt julmiddag, som vanligt
Tomten kom, som vanligt
Åkte och lämnade syster min
Åkte förbi sös och överrasskade ronny med julmat, och snoosade lite på min lilla bebis!!!

Jag är så rädd, så rädd just nu... Har aldrig varit så rädd i hela mitt liv.Är så rädd för att det här inte ska gå bra. Är så rädd. Drömmer mardrömmar, dom få timmarna jag kan sova. Det är nog inte så kontsigt.

Dom har sett han han har lite Lunginflammation (tror dom) Så han får lite antibiotika nu. Men blir han inte bättre i andningen tills i mogron, så måste han åka ambulanstransport till Astrid Lindgrens. Där är dom tycligen ännu bättre barnläkare. Som dom på sös säger själva. Bara hoppas att mammas starka lilla klla klarar de här nu!!!

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0